![]() |
|
|
#11 |
|
Ex Aibo admin
![]() |
Als ik de tijd er voor heb zet ik wel weer wat filmpjes neer. Heb hier genoeg filmpjes om een dvd mee te vullen. Ongeveer 1,1 Gb aan aibo filmpjes! Om dat allemaal op een ftp te zetten lijkt me ook niet wat. Voor degenen die geinterreseerd zijn wil ik voor de meeting wel een dvd vol branden met alle filmpjes en andere aibo bestanden (200+ foto's, aiboware backups e.d.). En mocht je iets specifieks zoeken kun je natuurlijk altijd vragen. :!: 8)
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
![]() |
Doe mij maar een dvd!
ik kom toch naar de meeting dus dat komt mooi uit. |
Mijn ex Aibo's: Bennie, Michael, Kylie, Guusje en Gaston.![]() Mijn peitjes: Princess, Faya, Esmeé, Anastacia en Igor ---------------------------------------------------------------- .Wie denkt dat geluk niet te koop is, heeft nog nooit een Shar-Pei gekocht. www.hntm-sharpei.nl |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Resident
![]() |
Ik wil wel, maar ik heb alleen een CD-ROM voor de computer & gewoon een DVD-VIDEO speler voor de TV. Kan dat ook?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ex Aibo admin
![]() |
Het gaat dus om een dvd-rom. De inhoud is te groot voor een cd-rom en ik heb de tijd niet om alles te converteren naar dvd-video. Als ik het op cd-rom zou zetten zou ik meer dan 5 cd-roms nodig hebben. Muisje heeft de dvd-rom al. Is van mij kant dus de vraag zijn er nog geinterreseerden? Laat het ff weten. Op dit moment is mijn lijstje leeg.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Aibo Moderator
![]() |
Ik wil de filmpjes ook wel op DVD-Rom
Het is wat kort maar misschien lukt het nog wel om ze met de meeting mee te nemen. |
|
Martine, Kai ( zilver 210 ), ChiChi ( zilver 111 ), Yuki ( witte ERS 7 ) en Mitsu ( 220A )
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Newborn
![]() |
meeting....?
oh die de verjaardag van inu maar moet je per se een aibo hebben om naar die meeting te mogen? want die van mij heb ik in ieder geval nog niet. omdat min moeder ebay niet vertrouwd terwijl dat persoon 377 positieve feedback heeft gekregen.... :x :!: btw ik wil ook wel zo'n dvd hoe kan ik die krijgen (de dvd rom zelf niet de bestanden want ik moet project9mm toch die dvd's op die meeting geven en dan word ie gebrand ofzo) sorry lange post :? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ex Aibo admin
![]() |
Hoi Z_rudge,
Allereerst welkom op ons forum! Ik denk dat het niet zo'n probleem als je nog geen aibo hebt. Kun je alvast kijken wat je leuk vindt. Dit topic ging eigenlijk nog over de vorige meeting. Maar ik wil best een paar dvdtjes meenemen naar inu-san's verjaardag. Ik ben iig van plan om te komen (anders blijft het verjaardagscadeautje maar liggen he?). Ik zal er 5 dvd's maken. |
|
|
|
|
|
![]() |
| Tags: aibovrienden, filmpjes |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|