![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Newborn
![]() Join Date: Apr 2010
|
Gezocht Aibo niet meer dan 400 euro
Goedendag aibo bezitters,
Ben je je aibo zat of ontgroeid. Of ben je toe aan iets nieuws, uitdagends mischien een echte huisdier? Laat mij dan hierbij u Aibo overnemen voor het bedrag van 400 euro. Eerlijk gezegd gaat het hier om de techniek waar ik voor betaal en niet voor de kleur of de zeldzaamheid. Dus waar wacht u op? Reageer M.v.g Maikel |
|
|
|
|
Sponsored links
|
|
|
#2 |
|
Aibo Moderator
![]() |
Re: Gezocht Aibo niet meer dan 400 euro
|
|
Martine, Kai ( zilver 210 ), ChiChi ( zilver 111 ), Yuki ( witte ERS 7 ) en Mitsu ( 220A )
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Newborn
|
Dankje dat jullie hebben gereageerd alleen de reactie was niet echt waar ik op had gehoopt.
Hmmm techniek in de zin van een kind blij maken met het feit dat robotica zover is gekomen en bewust kan maken van de wondere wereld der technologie. En voor 400 euro iets demonteren nee dankuwel kan ik niet zo goed mijn geld aan de schroothoop doneren dan :P.Maar a.u.b reageer alleen als u u Aibo weg wilt doen en niet van die flauwe reacties svp! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Newborn
![]() |
Ik denk niet dat iemand zijn aibo weg doet voor 400 euro, je zal toch echt wel veel hoger moeten gaan zitten met je bedrag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Newborn
|
Op marktplaats worden er op dit moment 2 aangeboden een aibo t.w.v 350 ers 220 en een andere aibo ( 600 euro).
Ik heb verder nog gekeken op verschillende posts en zag dat daar ook aibo's worden aangeboden voor 400 euro maar die posts zijn van 4-6 maanden terug. Leuk dat je reageert maar als je interesse hebt moet je reageren en niet demotiveren .SVP alleen aibo's die u wilt verkopen voor 400 euro graag posten en anders verdoe je tijd en moeite niet . |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Newborn
![]() Join Date: Aug 2010
|
Aangeboden Hello AIBO! Type A ERF-210AW02 compleet met oplaadstation, originele Sony draagtas, roze bal, memorystick met software, boekjes.
Deze Aibo is zo goed als nieuw, niet beschadigd en alles werkt. Te koop 500,-- |
|
|
|
|
Sponsored links
|
![]() |
| Tags: aibo, gezocht, marktplaats |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|