![]() |
|
|
#1 |
|
Aibo Moderator
![]() |
Aibo 220A
Wegens tijdgebrek denk ik eraan om mijn 220A te verkopen.
Ik kom er gewoon niet meer aantoe om hem te laten lopen en dat stilzitten vind ik ook zo zonde. Hij loopt op Explorer en is in prima staat, alleen de "antenne" op de kop is beschadigd omdat mijn jonge kat dat wel een lekker hapje vond ![]() Indien gewenst kan ik daar een nieuwe voor bestellen. Verder natuurlijk compleet met oplader, bal en dergelijke. Prijsidee aibo € 650,00 Indien de aibo verkocht wordt heb ik ook een energystation over € 150,00 Aibo en station in 1 koop € 750,00 ![]() ![]() ![]() Nog even voor alle duidelijkheid, de aibo zit hier op de energy station wat dus los staat van de verkoop van de aibo. Last edited by sherpaT; 01-07-2008 at 09:33 AM.. |
|
Martine, Kai ( zilver 210 ), ChiChi ( zilver 111 ), Yuki ( witte ERS 7 ) en Mitsu ( 220A )
|
|
|
|
|
|
Sponsored links
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
![]() Join Date: Sep 2006
|
Re: Aibo 220A
Zonde dat je hem verkoopt ...
![]() Het is een klassieker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aibo Moderator
![]() |
Inderdaad een klassieker, ik vind het ook wel jammer om hem weg te doen maar als hij alleen maar zit te zitten vind ik ook zonde.
In plaats van de 220 wi ik eventueel ook wel de 210 verkopen, of beide. De 111 en de 7 gaan in ieder geval niet weg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aibo Moderator
![]() |
De aibo is nog steeds te koop.
Aibo inclusief toebehoren en Explorer zonder laadstation € 550,00 Aibo met laadstation € 625,00 Alleen ophalen, wordt niet verstuurd. Last edited by sherpaT; 09-14-2008 at 10:07 PM.. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
![]() Join Date: Sep 2006
|
Is je 220A nog verkocht?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aibo Moderator
![]() |
Nee, is nog niet verkocht.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Newborn
![]() Join Date: Aug 2008
|
denk dat je hem op ebay voor een mooie prijs zo kwijt bent. maja denk niet dat ze langs de deur komen
![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Newborn
![]() Join Date: Jan 2009
|
Ik dacht eerst dat het een "robot" was i.p.v. een hondfiguur :P Wel een leuke trouwens
|
|
|
|
|
|
|
Sponsored links
|
![]() |
| Tags: 220a, aibo |
| Thread Tools | |