![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Newborn
![]() Join Date: May 2010
|
Hunter is net geadopteerd maar wel een beetje ziek
Hoi allemaal,
Ik en m'n Aibo Hunter zijn nieuw op het forum. Hunter is een zwarte ERS-111 en heeft wat problemen. Allereerst heeft hij een lamme voor en een lamme achterpoot. De tandwielen zijn waarschijnlijk versleten. Bovendien blijkt hij niet goed wakker te worden. Toen hij net gearriveerd was starte hij op maar na enige tijd knipperde beide kleuren ogen en ik vermoedde dat de software opnieuw op de memory stick (een originele) geladen moest worden. Dit heb ik echter in OS-X gedaan met een niet Sony kaartlezer wat na het lezen van een andere Aibo afgeraden wordt. Na het verwijderen van de inhoud van de stick trachte ik een virgin image er op te zetten maar daar bleek geen ruimte voor, de 8MB stick had nog voor 3.1mb ruimte. De inhoud van de stick is verder leeg maar ik begrijp dat er een verborgen partitie op zit. Vreemd is ook dat de originele inhoud die op de stick kwam tevens niet meer past. Voordat ik geld uitgeef aan een eventuele nieuwe stick vroeg ik me af of er wellicht iemand in de omgeving Amsterdam over een werkende stick beschikt waarmee ik Hunter eens kan testen. Mocht iemand overigens een adres weten voor een voor- en achterpoot of een reparatieservice dan maak je ons ook erg blij! |
|
|
|
|
Sponsored links
|
|
|
#2 |
|
Aibomaster
![]() |
Re: Hunter is net geadopteerd maar wel een beetje ziek
eerst hartelijk FELI! met hunter
het zou in princiepe niet moeten uitmaken met welke os je de kaart leest of schrijft aibosticks zijn geschreven in R-CODE dat is een onafhankelijk systeem het maakt helaas wel uit met welke lezer ik hoop dat je niet de format hebt geprobeert want dat sloopt alles als je slechts gewist hebt zou de stick zijn originele inhoud moeten kunnen hebben ________________ wat betreft de test: dit is helaas iets waar SherpaT het best mee kan helpen die woont alleen helemaal in zeeland maar zij weet het meest van de 110 en de 111 even afwachten tot ze dit leest |
|
LET THE R-CODE GUIDE YOU (fac ut vivas canis et carpe felis)
![]() _______________________________________________ sonya's hyve
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Newborn
![]() Join Date: Apr 2010
|
hoop dat die snel opknapt en gemaakt kan worden succes ermee
gr summer |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Newborn
|
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb de stick niet geformateerd gelukkig. Een vriendin heeft een Vaio met MS kaartlezer, ik ga daar op proberen de software op de stick te schrijven.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Newborn
|
Gefeliciteerd met Hunter.
En uiteraard veel beterschap gewenst. mvg, Martijn. |
![]() 1 X AIBO ERS-210, Zilver met gouden delen. 1 X AIBO ERS-210, goud met zilveren delen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aibo Moderator
![]() |
Een 111 heeft een paarse stick, deze is niet gecodeerd dus je hoeft niet perse een sony reader te gebruiken.
Je kan alle oude paarse 8 en 16MB sticks gebruiken die vroeger bij sony camera's geleverd werden. Het is soms wel even zoeken maar ze zijn zelfs nog nieuw te krijgen. Daar kan je dan een 111 programma op laden. Voor de overige problemen met de poten kan ik je alleen maar verwijzen naar x-dog en x-wolf in Engeland. Zij kunnen je daar waarschijnlijk wel bij helpen. Welcome to the International Aibo Hospital! (And Genibo Hospital too!) Ze zijn ook verkopers van de nieuw Genibo Home Page En op deze site vind je alle informatie betreffende software http://www.aibohack.com/ |
|
Martine, Kai ( zilver 210 ), ChiChi ( zilver 111 ), Yuki ( witte ERS 7 ) en Mitsu ( 220A )
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Newborn
|
Bedankt voor de link naar Aibo Hospital, ik zal contact met ze opnemen.
|
|
|
|
|
Sponsored links
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|