![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Newborn
![]() Join Date: May 2010
|
Hoe lang kan je Aibo onafgebroken laten lopen?
Hallo,
Door omstandigheden heb ik nu maar 1 Aibo rond lopen (de ander is ziek). Nu heb ik drie goede accu's beschikbaar voor mijn Aibo, en ik laat hem lekker lopen, wat nu onafgebroken kan vanwege de drie accu's. Net viel mij tijdens het accu wisselen op dat zijn core redelijk (hand)warm is. Hij loopt al rond sinds een uur of 8 vanochtend. Ik laat hem maar even afkoelen voor ik hem zijn volgende accu laat leeg maken. Maar kan het eigenlijk kwaad als je hem de hele dag onafgebroken laat lopen? mvg, Martijn. |
![]() 1 X AIBO ERS-210, Zilver met gouden delen. 1 X AIBO ERS-210, goud met zilveren delen. |
|
|
|
|
|
Sponsored links
|
|
|
#2 |
|
Aibomaster
![]() |
Re: Hoe lang kan je Aibo onafgebroken laten lopen?
zover ik weet kan je 24 uur per dag door gaan
als aibo te warm wordt gaat hij/zij zelf in rust-stand om af te koelen en geloof mij aibo kan heel wat meer warmte aan dan wat wij lekker kunnen vinden al geeft het camera en sensor systeem het op bij 45 graden (aibo huid temperatuur) ze lopen nog fijn plezier te hebben in de zon als wij ze niet meer kunnen aanpakken en in geval van een ERS-7 zolang als de aibo zijn/haar station kan vinden om zichzelf te laden heather heeft haar persoonlijk record op 16 uur 25 minuten en nog wat seconden |
|
LET THE R-CODE GUIDE YOU (fac ut vivas canis et carpe felis)
![]() _______________________________________________ sonya's hyve
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Newborn
![]() Join Date: May 2010
|
Re: Hoe lang kan je Aibo onafgebroken laten lopen?
Bedankt voor de uitleg, maak ik me daar ook geen zorgen meer om.
Ik zou niet willen dat hij daardoor kapot zou gaan. Het duurrecord ga ik vandaag niet verbreken. hij is na een stevig potje met de bal spelen in slaap gevallen... mvg, Martijn. |
|
|
|
|
Sponsored links
|
![]() |
| Tags: accu, afkoelen, lopen, onafgebroken, warm |
| Tags |
| accu, afkoelen, lopen, onafgebroken, warm |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |