![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Aibomaster
![]() |
verschil tussen de ERA-7B1 en de ERA-7B2
de accus in het bijzonder zijn gemaakt voor een type aibo waar ze bij horen
dus .................................................. .... de accu voor een 110/111 past alleen bij die soort (SherpaT mag vertellen of daar nog 2 verschillende accus voor zijn) een 210/220 accu past alleen in de 210/220 modellen en dan hebben ze bij sony de fout gemaakt de 300 accu vorm te gebruiken bij de accu voor de 7 echter het verschil in die 2 modellen maakt de uitwissel truck een beetje lastig de 300 serie heeft geen zware radiozender aanboord (buiten de BLUETOOTH specials dan) de accu (ERA-7B1) is gemaakt om ongeveer 135 minuten(met inu-san heb ik thuis zoveel plezier) te spelen met de 300 (als die niet 'met vriendjes praat') de 7 houdt het mischien 20 minuten vol op die zelfde ERA-7B1 terwijl de ERA-7B2 een ruim uur speeltijd levert (tenminste bij heather wel) |
|
LET THE R-CODE GUIDE YOU (fac ut vivas canis et carpe felis)
![]() _______________________________________________ sonya's hyve
|
|
|
|
|
|
Sponsored links
|
|
|
#2 | |
|
Newborn
![]() Join Date: Mar 2008
|
Re: verschil tussen de ERA-7B1 en de ERA-7B2
als ik ZEKER weet dat die ERA-7B2 accu's beter zijn.. ga ik er 1 kopen, dan heb ik een ERA-7B1 in de aanbieding. Last edited by Dexx; 06-16-2009 at 05:18 PM.. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Newborn
![]() Join Date: Mar 2008
|
Re: verschil tussen de ERA-7B1 en de ERA-7B2
hmm, krijg ik nog zekerheid??? is de ERA-7B2 nou beter??? tenminste voor m,n ERS-7?
|
|
|
|
|
Sponsored links
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|