![]() |
|
|
#1 |
|
Senior Member
![]() |
ik kan een 7 kopen op ebay
hallo iedereen
ik heb een bod van 1750 euro gedaan op een 7 ...maar een mind 2 weet iemand waar ik een update mind 3 en een nieuwe marker voor het laadstation zou kunnen kopen? groetjes segwayglider (vroeger crossblade) |
|
mijn robots :
![]() chipp & dale :2x ers7 m3 james:trillobite electrolux dennis & rita:roomba vacuum & scooba wetcleaner yellow:karcher vacuum marie:robotcruiser van siemens huckley:robotcat knabbeltje: nabaztag konijn q-mac:i-qbot (in de opmaak) michelin:dressman-robot siemens(strijkrobot) shitt-bot:litter-robot(kattentoilet) ass-bot:robotic toilet seat (automatische toiletbril) egg:"rolly"sony-robotic-player alien:"miuro" music robot pino:van zmp pleo |
|
|
|
|
|
Sponsored links
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
![]() |
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...MEWA%3AIT&rd=1 als je naar die fotos kijkt is dat toch een oude marker denk ik mind 3 is toch wit zwart heb wel nog nooit op ebay gekocht...ben ik wel bang van groetjes |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aibo Moderator
![]() |
daar moet je denk wat over vragen.. mind 2 hoort een zwart wit matje te hebben. Misschien is het wel een orginele mind 1? ik heb geen idee en geen ervaring met ebay ,sorry
.. ik heb alleen een handtasje daar gekocht LOL |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aibo Moderator
![]() |
Aan de blauw met groene mat te zien is dit een Mind 1 aibo.
Mind 2 heeft de wit-zwarte mat gelijk aan Mind 3. Vraag de verkoper eerst of deze aibo de health check wel gehad heeft anders krijg je later te maken met hoge kosten voor vervanging van de poten. De zwart-witte marker kan je trouwens ook kopen via de aibo-clinic. |
|
Martine, Kai ( zilver 210 ), ChiChi ( zilver 111 ), Yuki ( witte ERS 7 ) en Mitsu ( 220A )
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
![]() |
hallo
ik heb hem de vraag gesteld van de health check en de marker ....maar hij antwoord niet meer......dus opnieuw een rare twisten op ebay! verder zoeken dan maar ik heb ook geboden op de mind3 update van ebay (zit nu al aan 175eu) we zullen zien groetjes |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
![]() |
superbedankt voor deze link, ik wil het bod nu zeker annuleren ....maar ik weet niet hoe? kan er mij iemand helpen aub?
gr |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
![]() |
yes !!!! ik heb het gevonden ....de koop is geanuleerd (ik heb 5 mails gestuurd naar de verkoper en hij reageerde niet....en mijn vorige bieden annuleerde voor dezelfde reden)was een onbetrouwbare koop !
nogmaals bedankt voor de tips makkers !! nu weer verderzoeken he! :? gr |
|
|
|
![]() |
| Tags: ebay, kopen |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|